Content Marketing Bogen

Den første danske content marketing bog er nu klar i en opdateret udgave.
Læs den og lær at at skabe relationer, tillid og efterspørgsel.

Blog

Content marketing roadmap – vejen til succes

Content marketing roadmap – vejen til succes

Træet og frøet. Eller frøet og træet? Hønen og ægget. Eller ægget og hønen? Strategien og indholdet. Eller indholdet og strategien?   Kært barn har mange navne, men de beskriver alle de mange små trin du tager rundt om den varme grød, efter du har fundet ud af at du vil i gang med at […]

Læs det hele her!
Sådan angriber Dansk Supermarked content marketing

Sådan angriber Dansk Supermarked content marketing

Lad os bare være realistiske. Content marketing er ikke en let disciplin. Endnu sværere bliver det, hvis du skal påvirke selve virksomhedens kultur for at realisere idéerne. Blandt de kendte danske virksomheder, som har taget hul på forvandlingen er Dansk Supermarked. På bilka.dk arbejder content marketing teamet på at støtte kunderejsen gennem content.

Læs det hele her!
Nu kan du læse den første danske bog om content marketing

Nu kan du læse den første danske bog om content marketing

Ni danske virksomheder deler deres erfaringer, tips og metoder til god content marketing. Derudover får du det teoretiske grundlag og en angrebsplan, så du selv kan komme i gang med at lave god content marketing. Alt sammen i den første danske bog om content marketing.

Læs det hele her!
Content marketing succes: Betragt dine kunder som dine venner

Content marketing succes: Betragt dine kunder som dine venner

Hjælp dine kunder med at træffe kloge beslutninger. Vær utraditionel og opfør dig som om dine kunder er dine venner, så de får en følelsesmæssig forbindelse til dig. Sådan er det lykkes CLC bio – en global softwarevirksomhed fra Aarhus – at få succes med content marketing og få markedet til at vokse.

Læs det hele her!
Aarstiderne: Content vækker følelser, skaber relationer og styrker salget

Aarstiderne: Content vækker følelser, skaber relationer og styrker salget

I Content Marketing Bogen finder du en række danske virksomheder, som mestrer at koble gode historier og forretningsmæssig værdi sammen. En af dem er Aarstiderne for hvem content er helt essentielt for at skabe værdi for deres kunder.

Læs det hele her!
5 tips til altid at have idéer til godt content

5 tips til altid at have idéer til godt content

Den blinkende cursor. Ingen ord foran. Ingen ord bagefter. Bare blink. Blink. Blink. Lidt hurtigere end dit pulsslag.

Læs det hele her!