Ny version af Content Marketing Bogen på gaden

Ny version af Content Marketing Bogen på gaden

3 år! Så længe siden er det, at vi satte os til tasterne og udgav Content Marketing Bogen. Den første bog om content marketing på dansk udkom på et tidspunkt, hvor fænomenet er hot og hvor mange virksomheder eksperimenterede med disciplinen.

Et oplag og over 2000 solgte bøger senere er det på tide med en opdatering. For det går stærkt i online marketing og djævelen bor i detaljen – der er flere ting fra første udgave, som ikke længere holder. Det er især ærgerligt, når bogen bliver brugt som fast pensum på flere af landets handelshøjskoler og erhvervsakademier. Så det har vi gjort noget ved.

Derfor er en ny version af Content Marketing Bogen nu klar. 2. udgave er udvidet med 12 sider, og du finder blandt andet:

  • 2 nye cases med danske virksomheder, der har bygget content marketing op fra bunden
  • Et nyt kapitel om søgemaskineoptimering
  • Et nyt kapitel om marketing automation
  • Nye afsnit om content marketings historie
  • En endnu skarpere definition på begrebet ”content marketing”

Det grundlæggende i Content Marketing Bogen har vi ikke pillet ved. Bogen handler stadig om, hvordan du kan skabe relationer, tillid og efterspørgsel til dine kommende eller nuværende kunder ved at udgive underholdende eller nyttigt indhold.

Er den værd at læse, hvis du allerede har læst den gamle version? Skal vi være helt ærlige, så har du fået det meste med i den gamle version. Men måske er der en kollega eller en ven, som trænger til et skud opdateret inspiration? Vi håber du vil give Content Marketing Bogen et godt ord med på vejen og fortælle, at den nu er blevet endnu bedre.

På vores webshop kan du købe Content Marketing Bogen – 2. udgave. Køber du den på saxo.com eller låner den på biblioteket, så hold øje med, at du får den seneste version. Der skal stå 2. udgave forsiden og ISBN nummeret er 978-87-997485-1-8.