Så er Content Marketing Bogen 3. udgave på gaden

Så er Content Marketing Bogen 3. udgave på gaden

Den første og mest populære bog om content marketing på dansk er nu klar. Læs om den opdaterede 3. udgave af Content Marketing Bogen. 

Content marketing er ikke længere det nye, smarte og hippe. Men disciplinen har bidt sig fast og er en fast del af mange virksomheders marketing mix i dag. For der skal godt indhold til at opbygge eller styrke kunderelationerne.

Måden virksomheder arbejder med content marketing på i dag er ikke den samme som i 2014, da Content Marketing Bogen udkom for første gang. Det er først og fremmest blevet sværere at trænge igennem, fordi der er flere, der udgiver kvalitetsindhold i dag.

Derfor er det tid til at samle op. I Content Marketing Bogen 3. udgave får du en opdateret grundbog, som er forbedret på disse områder:

  • 4 nye cases med danske virksomheder. Dinero, Salattøsen, Schøtministeriet og Troldtekt har alle opnået forretningsmæssig succes med en langsigtet content marketing-tilgang.
  • Nyt teoriafsnit, hvor bl.a. modellen for Paid, Owned og Earned media er blevet udvidet med Rented media.
  • Opdaterede tal på bl.a. medieudvikling og online adfærd i købssituationer.
  • Mere baggrund og teori omkring centrale begreber inden for online marketing og e-handel.
  • I alt 16 ekstra sider.

Det grundlæggende i Content Marketing Bogen er der ikke pillet ved. Det handler stadig om, hvordan du kan skabe relationer, tillid og efterspørgsel til dine kommende eller nuværende kunder ved at udgive underholdende eller nyttigt indhold. Hvordan du stiller skarpt på målgruppen og hvordan du får resten af organisationen til at bakke op om content marketing-indsatsen.

På vores webshop kan du købe Content Marketing Bogen 3. udgave som paperback (ISBN: 978-87-997485-4-9) eller e-bog (ISBN: 978-87-997485-5-6). Køber du den som e-bog på eksempelvis saxo.com eller låner den på biblioteket, så hold øje med, at du får den seneste version. Der skal stå 3. udgave på forsiden.

Rigtig god læselyst!