Content Marketing Bogen

Den første danske content marketing bog er nu klar i en opdateret udgave.
Læs den og lær at at skabe relationer, tillid og efterspørgsel.

Blog

Joakim Ditlev: Vær nyttig og smart, så vinder du kunderne

Joakim Ditlev: Vær nyttig og smart, så vinder du kunderne

Det er tid til at zoome ind på forfatterne til Content Marketing Bogen. Her kan du læse Marketing-manden, Joakim Ditlev svare på 6 skarpe spørgsmål om content marketing. Joakim Ditlev Content marketing specialist, konsulent og indehaver af contentmarketing.dk Hvad er din motivation for at skrive content marketing bogen? Jeg har arbejdet med content marketing siden […]

Læs det hele her!
Signe Damgaard Jepsen: God content marketing handler om følelser

Signe Damgaard Jepsen: God content marketing handler om følelser

Hvem er forfatterne til Content Marketing Bogen egentlig? Her får du 6 skarpe spørgsmål til content-kvinden, Signe Damgaard Jepsen.

Læs det hele her!
Derfor er en content strategi et must

Derfor er en content strategi et must

Der findes tre slags virksomheder, når det kommer til kommunikation og marketing. De, der ser sig selv som universets centrum, de kundeorienterede og så de virksomheder, der gerne vil være kundens ven, men som ikke kommer ud over rampen. Hører din virksomhed til i den sidste kategori? Det kan dit content rette op på. Det […]

Læs det hele her!
Derfor skriver vi den første danske bog om content marketing

Derfor skriver vi den første danske bog om content marketing

Algoritmer, der blokerer for kontakten til mulige kunder på eksempelvis Facebook. Reklamer, der ikke virker – i hvert fald ikke i den grad, som du har betalt for dem. Så meget information, at kunderne får forstoppelse og siger farvel til at være i direkte kontakt. Det er virkeligheden for mange marketing professionelle – og måske […]

Læs det hele her!