1

Ny, opdateret udgave fra 2020

Den første og mest populære danske bog om content marketing er helt opdateret.

Udtalelser om bogen

*Påkrævet

"Hvis du har savnet et hurtigt, lettilgængeligt og praksisnært overblik over, hvad al hypen om content marketing handler om, har du løsningen her. Content Marketing Bogen er jordnær, praktisk og fyldt med danske cases, der giver dig lige præcis den ballast, der skal til, for at du selv kan komme i gang."

Christian Schwarz Lausten

Medstifter og direktør i Seismonaut

Læs gratis prøvekapitel

2

12 danske cases

Få indblik i hvilke danske virksomheder, der gør det godt på content marketing-fronten.

3

Forord af Andrew Davis

Eksklusivt! Læs hvad Andrew Davis, forfatter til Brandscaping tænker om dansk content marketing.

"Vores kunder går ikke op i os, vores produkter eller services... de går op i dem selv og deres egne behov. Effektiv content marketing gør dig relevant for dine kunder... resten bliver ignoreret. Hvis du vil være relevant for dine kunder, så læs denne bog."

Joe Pulizzi

Stifter af Content Marketing Institute og forfatter til Epic Content Marketing

*Påkrævet